בתקופה האחרונה, נדמה שמעל כולנו מרחפת עננה אחת גדולה ואפורה. כולנו שומעים את הדיווחים על איראן, מרגישים את הדריכות באוויר, ושוב נערכים למשהו שאנחנו לא באמת יודעים איך, מתי או אם הוא יקרה. ובתוך כל חוסר הוודאות המטורף הזה, מצופה מאיתנו ומהילדים שלנו, פשוט להמשיך. לקום בבוקר, לעבוד, ללמוד, לתפקד, ולשדר שהכול "כרגיל".